Sunday 31 January 2010

msyed,saye sayang awak.

bila dah habis baru nak amik gambar kan.
afy,yang msj aku lepas dia bangun tidur,mamai ye?
kalau pian hensem,aku sanggup jadi gay partner dia
makan sepinggan kongsi 3 orang best friends forever

tulaaa sha, spa suruh ko beli motor tgk sekrang, pergi jusco semata mata nak beli air sarsi padahal kedai safeway tuh sikit punye dekat ah,kalau nak korek idong pun sempat lagi. dulu bila tkda motor slalu naik cab masing2 berat hati nak bayar kan imagine bile nak ade transport sendiri nih. huh sape yg nak g jusco tuh?ain nur arifahhh! bahaha. penat aku beratur nk beli mee bandung mcm itu je kn yang sedap.last2g msyed jehh,shasha suke ah msyed,maklumlah duta knnn,mesti slalu tunjuk muka.hahaha,nasib baik gay2 kitorg pun ade lepak sekali.gay tersebut ialah syakir,efy(deme due ekor nih sah gay,tkda gf lagiii) wan ko nasib baik aku tk ckp kau gay,ade awek enn.kt msyed aku mkn maggi goreng share ngan shasha pastu makan roti bommm.aku tk phm kenapa roti bom tu da lah manis pastu bagi kuah yg ade 3 jenis tuhh.yakssss aku tk mkn.tk sedap ahh cicah ngan kuah2 tuuu.RASE LAIN

No comments:

Post a Comment