Friday 14 May 2010

treasure hunt.

penjaga checkpoint paling baik/comel/hitam/gendut/macam jantan
Ditemani oleh gays di atas semasa di chekcpoint 2, gambar diblurrkan dengan niat tidak memalukan, sekian.
Ini hari yang aku boleh banggakan seorang diri sebab ini first time aku join treasure hunt kadet remaja sekolah. Selalunya memang berpura-pura busy sebab yelah cuaca panas sekarang i pun nak jaga kulit, pergi teluk batik berendam kalah badak sampai sekarang tak suci putih lagi kulitku. Dah memang sejak dari azali lagi aku memang tak suka lari-lari nih, so aku kene jaga checkpoint jea di mana pakaian tidak perlu kotor,muka tidak perlu disumbat dalam tepung takpe terima kasih i dah ada bedak.

Aku lah senior yang paling baik hati tau sebab aku bagi jawapan kat budak-budak junior yang muka merah macam baru lepas teran taik, muka semua penat jea. sedih lah aku tengok. Aku bagi clue kat diorang suruh jawab teka-teki bodoh,

soalan : bangau boleh berdiri satu kaki?
jawapan : bangau kalo berdiri dua kaki,nanti jatuh. WTF?!

otak boleh dapat penyakit sembelit

Huh. aku tak paham kenapa dengan soalan di atas. Kalau checkpoint lain penuh dengan barang-barang rampasan, lagi pun bukan nya aku kene rampas duit ke, kalau duit aku terus ugut kalau tak bagi humban dalam kolam ikan.

No comments:

Post a Comment