Tuesday 5 October 2010

Akhirnya berkhidmat jugak.

aku duduk di belakang bas yang bonjol tuhh, keras lagi mantap sekeras-keras bontot aku selama lebih 1 jam
dalam perjalanan.
dah jadi senior, mini stadium pun baru boleh datang, apa lagi mesti ada gambar buat kenangan haha
trying and trying itik's muncung
waktu tunggu bas jangan dibazirkan walaupun panas macam cilaka
i dont know how to express my feeling towards you
cute. haha
cute jugak *PEACE
kawan-kawan yang belum pasti ke'puberty'annya.
Qayyum punya pasal, gambar aku jadi serius.
our lunch that day! sedapppppppp! Ayam dua ketul kan, bihun pun tambah dua kali.hehe
mesti ada gambar tuan yang makannya :)
Ini bengang sangat, ramai laa pulak nak bergambar dekat situ terus tercandid macam orang gila.
dengan pengerusi khidmat masyarakat 5SC2 2010!
with lina :)
tinggi kan wow wow wow
Hah yang ini mcm roller coaster kan! teringin nak meluncur tapi bila pergi genting, penakut.
Aku sempat byebye pada polis-polis dekat situ, ada la seorang pakcik yang nampak aku byebye. takpe itu pun dah buat aku bahagia, fuck.

Siot, tipu tipu. tak berkhidmat sangat laa :D datang sekolah pukul 7 pagi dan menelaah dalam kelas =ceyy menelaahh dengar tu wehhh menelaaah tuuu= sampai pukul 11.30 pagi tau. Lepas tu Cikgu Raja suruh kitorang pergi dekat area stadium nak makan, tak tipu aku terus takda mood nak makan dalam suasana di sekolah. Dah macam geng setan aku membazirkan nasi tomato. Ayam pun aku tinggalkan yang molek-molek. Huh. Cuaca sangat panas walaupun angin ade la sikit sikit kan. Cikgu Raja cakap kene bersyukur, okay saya bersyukur cikgu. Dengan tunggu bas punya lah lambat, bukan nak merungut tapi janji melayu memang macam itu, selamat aku mix :DD peratus genes melayu dalam badan aku kurang sikit, tak pcaye tengok mate I ^^ Dalam bas hormone dopamine meningkat. semua ingat bas tu disco bergerak. Semua lagu kitorang translate.

Lepas dah samapi ke stesen itu, kitorang dijemput naik ke meeting room. yang bagi taklimat dekat kitorang seorang engineer, not bad taklimat yang beliau bagi, kelakar pun ada :) Bila beliau berceloteh dan aku tak dengar sangat, sibuk bluetooth gambar , maklum laa datang pagi-pagi ke sekolah, camera dah active. Bagus nya trip ini sebab makan dulu! hehehe lepastu baru pergi visit power plant dekat situ. Belajar fizik jugak that day, okay okay sama jugak peningnya belajar fizik dekat sekolah. hermm

Apa-apa pun thnks to Aisyah, walaupun kau kadang-kadang bendol tapi sebenarnya kau boleh jugak diharap. Aku emotional buat ayat macam ni sebab banyak kali dah pengerusi tuka-tuka. Tapi at last kau jugak boleh diharap. THANK YOU VERY MUCH and to STESEN JANAKUASA SULTAN AZLAN SHAH MANJUNG, I WILL BE YOUR NEXT ENGINEER

ha-ha-ha-ha-ha-ha
Bye!

No comments:

Post a Comment