Friday 10 December 2010

Jumpa Lagi Geng!

yezzzzzaaaa! pada malam 9/12/2010, kelas aku, 5sc2 telah buat party bbq terbuka. memang kenyang habis lah. Arang kayu ini merupakan permulaan membuat api oleh para-para teruna yang ada dalam kelas aku. Betapa susahnya mereka membuat api, susahnya seprti melahirkan seorang baby yang badan macm ikrhmal hakim anak zabani. tetibe datang seorang dara yang bernama syakila membantu teruna-teruna ini *tolong bace dengan perasaan yang malu yea
budak2 lelaki 5sc2*

Boys dalam kelas aku mengada-mengada, nak balik mandi la, nak tukar baju. aku nih yang perempuan lagi sasa nih pun stayback jea. tumpang pewangi orang lain pulak tuh, deme jea gedik nak balik.

Ini salah seorang teruna yang aku ceritakan tadi. tengok semua, macam mana gayanya tiup api tuh bagi menyala, kesian sangat-sangat ( gaya syahmi) segala benda yang dipercayai boleh menyalakan api itu kitorg pergi beli seperti getah dan minyak petrol. aggresive kan diorang ni.
Faez, Qayyum, Izat berperah keringat, mengumpul segala angin dalam badan untuk berjaya.
yang cucuk-cucuk itu aku yang buat dibantu oleh alia, meg, lina. semua tu dikukus oleh nasyifa. mula-mula ingat nak buat bakar jugak benda-benda tu, tapi bila fikir balik nanti kelam kabut jadinya. Nak tunggu api nyala pun boleh pengsan dulu.

yummy-yummy! sedap nyewwww. thnks to qayyum sebab mak dia yang marinatekan.
Dalam aluminium tuh ade potato, tapi bila masak keras je. hahahaha entah ape la yang sebenarnya kitorg nak buat dengan potato tuh.

tukang mengipas ayam
si-darasss mengipas ayam, fuh fuh fuh
hehehe. so cantik kan kek ni? aku yang beli *peace. Ni ice-cream chocholate cake
OUR LAST MEMORIES OF 5SC2
Yang ni pulak, rasbery cake
Acara memotong kek dipotong oleh megat (ketua kelas) dan muna (p.ketua kelas) tapi malang nye muke diorang potong kek tade laaa, aku jea yang beria pegang pisau plastic tuh. hehehe
karaoke set, yang jadi vocalis haritu man dan lina (sweet couple) hahaha, solehah, aisyah, adek aisyah, syahmi, syazani. Tak perlu bimbang kalo suara vocalis tak sedap, back-up singer ramai hahahaha

our class photographer
my babysyifa :) thnk you for coming, muah muah

syahmi memang kemaruk dengan kopek ( bahasa peghak) hahaha
sekali pandang macam mia sara kan? comel budak ni. tapi sebab aku tkda mood sangat haritu, mood nak gomol2 kureng.



FOR MY CLASS, I LOVE YOU GUYS AND KEEP CONTACT WITH EACH OTHER OKAYYY, TO BE HONEST, THIS IS THE BESTEST CLASS IN MY SCHOOL'S LIFE. SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI YEAHHH!

No comments:

Post a Comment