Thursday 21 April 2011

Baju sama hitam.

Jangan nak wee wee merata, kau dengan nadia paling suka cuci toilet, BEHAVE PLEASE! Kalau korang datang buat hajat dalam toilet Ani ni, kalau wangi tuh, semua sebab aku dengan nadia yang cuci. SEMUA OKAY.
aku tersangat pelik dengan behaviour meira, sebabtu aku ada power nak buat muka macam tuh.
Nampak putih mata aku, hidung blurr, mulut blurrr TATOT TAKKKK. Memang kalau kau ayam kan meira, aku dah gigit kau sampai tinggal tulang. Lepastu gua cicah dengan sambal.
Yeah, kami tengah melipat tisu dengan sudu garpu. Waktu ni jea kitorang boleh take advantage kalau nak duduk rehatkan kaki yang hampir longgar segala jenis screw.
Hidung buatla kembang lagi !!!
Baju sama hitam

Haaaa dia ni lah yang paling rajin, si Nadia (mop lantai lepastu pijak balik apa yang dia mop)

HAHAHAHAHAHA ni video khas untuk Yuna, datangla ke Ani Sup! woohoo!

No comments:

Post a Comment