Saturday 30 April 2011

strawberry moment

Thank you for the delicious meals we had yesterday!
fresh strawberry salad
french fries
chicken nuggets
vegetables spring roll, mcm awkward bila aku mintak kawan aku passkan benda ni by saying like this.. 'WEH PASSKAN POPIA TU KAT AKU' takpe-takpe, jangan rasa kampung. marilah kita memartabatkan bahasa melayu.
strawberry strudel
trio fruit yogurt
chicken ham sandwiches and tuna sandwiches. Actually, banyak lagi makanan yang kitorang makan, tapi lupa nak ambil gambar, perut lapar sangat..
Berterabur segala benda atas meja.

I'm giving my comments about their services and how tasty their meals

syahmi and izzat
gonna miss ya
aku tak bole lawan ketinggian kau kan.
peluk-peluk mcm ni, ada orang jeles..
dont be jealous izzat! hahahaha

thank you razif sebab bagi set lotion ni dekat kami berdua! im so excited when he gave me so as syifa *look her face* TAK PERNAH LAKI BAGI AKU BENDA MCM NI. gua nak nangis, kbye

already changed my shoes! hahaha sakit kaki

'man, kau perasan tak ipoh ni, people dia kalau bawak kereta jarang bunyi-bunyikan hon, perasan tak, patutla senyap jea malam-malam dekat ipoh ni'

man: aahlah ain, terima kasih sedarkan aku hahahha!



perasan cantik sekejap* okay dah, bole blah.



me with ili and man bossy
chocholate cookies latte tak sedap.

No comments:

Post a Comment