Saturday 3 September 2011

Habis dah duit raya.

HELLO MY BABIES, harini me and my sista pergila shopping dekat tempat biasa orang muda mudi ipoh, iaitu di Jusco. Tinggal sikit jea duit raya aku, yela takda sapa nak sponsor baju raya aku tahun ni, so kene la guna duit raya sendiri walaupun hati rasa disiat-siat bila nak keluarkan duit.
pipi besar macam ikan kembung, he he he
seingat aku, tak pernah sekali pun aku order air lain selain dari ni, iced chocholate with whipped cream.
always.
TEROR KAKAK AKU DRIVE SAMBIL TIDUR, SUPER POWERRRRRRRR!!!
aku pulak nak tidur (konon),besarkanla mata u'olls tengok bulu mata i, ada macam Rozita Che Wan tak? gila perasantan kau, yaksss boleh gugur segala bulu ni
my own gojes heels, se-gojes mana pun heels kau kalau dah rasa nak tertanggal segala jari-jari kaki, ada la jugak rasa nak campak kasut *sementara je syiokkk*
HABISKAN DUIT RAYA ANDA MACAM SAYE!!!

No comments:

Post a Comment