Thursday 1 September 2011

Noodle Station di Tesco

Hello, first raya aku melantak dekat noodle station ni dekat tesco kedah, lapar woo semua kedai tepi jalan tutup kan, so kami pun carila kedai makan sedap-sedap,teringat pulak dekat noodle ni. aku pun mmg nak rasa sebab dulu famili aku jea makan, takda aku. not fair diorang jea dah rasa, Aku g makan dengan kakak aku, macik dan ank sedare paling comel,sara.
simple but very niceeeeeeee
mine, super trio spicy mee, memang pedas berasap telinga, mulut sampai keluar api
ni adek aku punye, entah apa nama dia, tomyam kot
pure chocholate ice blended, sedap gile wehh! berlemak tiga tingkat mcm perut aku hahah




me with my sista
aippp aippp sara, jangan buehh sangat, nanti aku cium hang tak lepas-lepas kang
sara suka air ni sampai muntah

No comments:

Post a Comment