Saturday 24 April 2010

Bengkel Essay Writting.

kau tengoklah camera macam tuh shafiq,nanti aku letak serangga dalam baju kau ngeehaha(gelak jahat)

Pagi-pagi aku okay lagi pegi sekola tapi bila kesakitan pms melanda perut aku, terus rase macam mak aku ade lagi kat rumah tak balik lagi baling :) dah lah lama gila workshop nya. letih kepala aku dongak tengok jam jea. Ikrhmal bawak sony G705 dia, siap bukak redtube tapi memang seram gila baaabiiiiii. Malangnya phone aku takda line,cissss. Nama cikgu kitorang Sir Ameri Syariff, ade ghupenya kembar si amri nih HAH-HAH-HAH oh jahatnya aku, tengoklah sepupu sapa, sepupu MR.X (kawan dia kat kl called ajak nak kuar tapi kesian tak balik kl,terperuk kat ipoh koman nih memang tak dapek ah nak dengar bunyi metrobus hon-hon) sempat lagi bagi meseh kat aku cakap dia balik jugak kl. FACKYOUUU and MAY GOD BLESS YOU. GO SEPUPU GO!

No comments:

Post a Comment