Sunday 4 April 2010

Hot day.

cantik kan kaki bapak aku?macam pompuan.
Harini ade pc fair dekat stadium indera muliaa. Aku beli pendrive 4GB dan di bayar oleh ayahku~~ cuaca harini sangat panas gileeee. Dlm stadium tuh ramai orang rase nak lemas tapi takda hero nak selamatkan aku. Aku terjumpe apek,aku igt sape la yang sengaje sepak kaki aku,nak jea aku tempeleng rupe2 nye apek ni haaaa. After that, aku pergi ke parade. Asyik-asyik popular jusco jea kan, skang g popular parade pulak, aku rase popular parade besarr lagi dari jj punye. tapi sekali lagi, panasssssss aircond tak rase,cissss~

O-yeahhh harini kat parade ade fashion show, cantik gile semua baju-baju dia. model pun cun habiss. tapi semua keding-keding tak best,bahaha. after that pergi makan kat marrybrown,panas jugak kat sini, harini semua nya nak rase panas.huh.aku tgk banyak barang baru kat parade,takpeeeee nanti aku datang lagi,weheeee :)






No comments:

Post a Comment