Friday 23 April 2010

Internet Free. Nadzmer,You're My Hero

sekarang kalau balik baling yang boring boleh lah menatap internet kat phone. Aku baru buat tadi mase kelas addmath, time cikgu tengah suara romantis amik kesempatan buat internet. Terima Kasih Nadzmer, aku memang sengsara ah kalau kau tak datang kelas addmath, acap pun dia kan gay. Bila internet pun dah free,tapi YouTube tak boleh bukak. biasalah, budak-budak zaman sekarang suka colour2 nih. Redtube kan ada. ehehehe.

Pantang sikit tengok orang lain ada internet free mana boleh tengok jea. CISS TAK TAHU MALU PUNYE OLANG eh aku terasa lah. Aku memang dah batak sangat dah nih. memang semua formula form3 aku lupa, nasib yang kiut-miut tomei-tomei kat dalam tuh tak lupa. Qayyum pulak kau memang tak boleh berhenti nyanyi lagu ohoiiii m daud kilau tu kan, NAK KENA BABAB MONTOT NIIIIIII^^

tekun gila aku layan facebook sampai tak sedar dah habis kelas. Ok Bye.

No comments:

Post a Comment