Friday 25 March 2011

Mestikah kuah kari tumpah ke nasi ?

semakin lama aku membesar, semakin naluri hati aku kuat mengatakan yang laluan hidup aku especially karier aku akan lebih kurang sama jea dengan mak aku *sigh* ntah-ntah aku masuk nursing hahaha. trust me, kalau benda ni betul-betul jadi dekat aku, aku perlukan masa yang lama untuk terima hakikat sebegini. Aku berat hati nak masuk nursing bukan sebab aku memilih tapi sebab aku fobia tengok nurse punya attitude. kalau yang jenis tua dan gemok tuu, bahasa diorang memang mintak penampar. Dahla nurse ni kebanyakkannye suka marah-marah, nanti cepatla berkedut muka aku. titew nanakkkkkkkkk. aku tak suka benda-benda macam tu bagi effect dekat aku. Nanti titew ta tiut miut siot daaaa :(

aku taknak jadi macamtu :( tolongla fahammmmm *dh ain, jangan mula nak tak puas hati, nanti berkedut muka kau, ingat sikit kau tu baru shweet eighteen*

Tuhan, tolongla jangan izinkan aku jadi macamtu. aku takut. Dan bukalah peluang aku dalam bidang juruteknologi perubatan. aminn :)

No comments:

Post a Comment