Thursday 24 March 2011

Lega,

selepas dapat result yang mencengkam jiwa dan raga aku, aku bersyukur dapat bawak lappy dekat tutti frutti ni. omaigodddddddd kalau takda lappy sekarang ni, aku akan duduk termenung yang sampai pukul 3 baru habis and kadang-kadang kalau aku kerja malam, sampai pukul 12 ler aku termenung macam mati laki. Aku boleh skype dengan kakak aku, dan sejak aku skype2 nih, setiap sorang kawan aku yang im aku dekat fb, aku akan tanya, 'weh kau ada skype, jum skype!' padahal dulu aku bengong jea. hahahaha. sekarang ni aku cuma berharap aku akan dapat masuk mana-mana tempat yang bagus dan sesuai untuk aku jea :( result aku setakat okay jeaaa. entah kenapa jadi macamtu aku pun taktau nak fikir apa * takpayah fikir * So, aku just think positive jela :) hidup aku bukan berakhir dekat sini,

BYEBYE.


No comments:

Post a Comment